Äntligen på ön

Är på min underbara ö som visar sig från sin finaste sida med sol. (missade ju morgonbåten pga bilolycka och fick spendera hela dagen/kvällen i Nynäs.. tack Vilse för sällskapet! 🙂 )
Sol och snö är ju så vackert ihop 🙂
Kom iväg på en promenad men upptäckte till min stora sorg att sambon fått med sig kameran 😦
Får hoppas på fler fina dagar.

Ikväll ska min familj gå och se Hudikgänget men inte jag och lilla W. Vi får säga Hej innan istället.
Men min lilla pappa fick ställa in pga yrsel.
Blir orolig för honom och det var jobbigt å höra på honom att han själv lät ledsen och orolig 😦
Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är något att oroa sig för.
Han sa tidigare idag när vi var hos honom att han hade haft ont i bröstet (hjärtopererad för 12 år sen) men han avfärdade det med att säga att det var som håll. Hmmm…. 😦
Tänk vad envisa de kan vara och inte tillåta sig säga att de faktiskt är oroliga.

Filmade honom med lilla W i knät. Han sitter och pratar och skrattar med honom och sen säger han att han får tårar i ögonen. Lilla pappa! Det bästa är att han inte hade en aning om att jag filmade 🙂

Nu ska jag lägga mig och slumra lite.

5 comments

  1. Låter som ni har det mysigt! Men förstår att det är oroligt med din pappa. Han får se till att komma iväg och undersöka sig. Hoppas i alla fall att det inte är något med hjärtat utan att det bara är något tillfälligt! Se till att njut av dina dagar på ön nu!
    Kramar

  2. Tack själv! =)
    Skönt att ni kom fram ordentligt!

    Vad oroligt med din pappa =(. Kan du få honom att gå och kolla upp sig? Tycker det låter som om han behöver det.

    Vilket minne att spara den filmen =).

    Ha nu en mysig kväll!! Och pussa på lille W från mig.
    KRAM KRAM KRAM!

  3. Vännen, jag förstår verkligen om du är orolig över din pappa… 😦 Kan man bli annat? Jag hoppas att allt är bra med honom. Men en koll vore ju bra. Då slipper han själv också oroa sig. Usch, det är så jobbigt när ens nära och kära inte är helt krya.

    Men det verkar ändå som att du har det superfint på Ön! 🙂 Åh, missade du Glada Hudik. Dom är ju bara föööör underbara! 😀

    Kramar!!

  4. Vilken söt pappa du verkar ha. Hoppas verkligen inte att det är något allvarligt och hoppas att han tar sig till läkaren och kollar. Bättre en extra koll än ingen.
    Sol och snö är underbart vackert 🙂
    Kram

  5. Det är så läskigt när ens föräldrar är krassliga, man vill ju gärna att de ska vara de där stabila som man kan luta sig mot. Hoppas att det inte är något allvarligt med honom!!

    Kan tänka mig att Gotland är otroligt vackert även på sommaren också..ja året om förresten 😛

    Åh..Glada Hudik teatern skulle jag också vilja se! Satt som klistrad när de visades på tv =)

    Ha det gott!!
    Kram

Kommentera

