Mat kan va bra har jag hört

Kom precis på att jag inte har ätit något sen hotellfrukosten.
Hungerkänsla är inget som jag lider av tydligen.
Men jag tror att det har med värken i munnen att göra.
Jo, jag vet att jag tjatar men det har ju inte gått över 😦

Åkte in till tandläkaren igår på förmiddagen men allt ser jättefint ut.
Men enligt många på nätet kan det ta upp till 2 veckor innan det går över. Tydligen är det värk i omkringliggande tänder och käke det gör ont nu.
Jävligt irriterande är det iaf.

Idag fick jag ett spontant besök av I.
FB kan va riktigt bra ibland 😉
Hade absolut inget hemma att bjuda på.. men det gick ju bra ändå.
Nu ska jag äta och sen blir det att glo på katastrofprogrammet och såga låtarna vid fotknölarna.

2 comments

  1. Oj, jag skulle inte kunna glömma bort att äta då jag skulle ha svimmat eller varit på ruskigt dåligt humör isf, hehe… 😉 Men stackare som har så ont! 😦

    Härligt med spontanbesök i alla fall! Sånt gillar vi 🙂

    Puss o kram

Kommentera

