Träning av olika slag

Har precis kört ett träningspass här hemma, får passa på när W sover en stund 🙂
Men i morgon är det jag som ska förnya mitt träningskort på gymet. Tjoho!!
De sista fjuttiga kilona har varit lite väl sega och det kan kanske bero på att jag har lite svårare att få lust att träna här hemma.
Jag är bäst på gymet helt enkelt 🙂

Idag ska vi på info om babysim + provbada lite.
Känns lite läskigt tycker jag. Är ju jordens största badkruka.. inte direkt det bästa att föra över på W 😉
Jag får passa på att öva på att va under vattenytan jag med, haha

6 comments

  1. Jag gick aldrig på babysim. Tyckte det verkade rätt trist och omständigt. Och kallt!!

    Men alla är vi olika och gillar olika saker =). Det är bra att ha sysselsättning!

    Förstår precis det där med att det är svårt att komma igång med träningen. För mig tog det fyra år *S*. Så jag tycker du är duktig!!! Heja dig!
    Det viktiga är att det inte blir ett måste utan att du tycker det är kul.

    Ha en mysig söndag och snart är han hemma igen!!! =D
    Kram

    1. Mitt mål är att va i trim till sommaren och jag ser fram emot att få träna 🙂
      När det gäller babysim så var det riktigt skoj, synd du aldrig provade.
      Blev så stolt över lillkillen och mig själv såklart.
      Ha en mysig söndag du med.
      Kram

  2. Nu är din själskamin hemma igen 😀 (Eller snart iaf kanske? Det är ju söndag! ;))

    Jag tycker att du är grym som kör på hemma. Och just nu är vi ju i samma båt 😉 Eller pjaa, jag har inte råd med ett nytt kort så inte riktigt kanske 😛 Men att springa ute är verkligen toppen nu!

    De sista kilona brukar alltid vara sega… Vet inte varför men det bara är så. I ditt tempo tror jag dock att du snart är av med dom 😉

    Babysim! Åh, vi kan byta om du vill? 😀 Jag älskaaaar att bada!! Och kom igen, det kommer ju att vara varmt i vattnet. Är ju för bebisar… 🙂 I vattnet med dig nu och ha skitkul 🙂

    puss och kraaam!

    1. Japp, kaminen är hemma igen 🙂

      Babysim var riktigt skoj och självklart var ju vattnet alldeles underbart varmt, så det här ska nog gå bra i fortsättningen 😉
      Puss&kram på dig.

  3. Duktig du är! 🙂 Kommer ju gå hur bra som helst! Träning hemma kan vara nog så bra och skönt ibland.

    O babysim! Det kommer ju bli hur mysigt som helst bara du kommer i 🙂 Bada i varmt vatten är väl inga problem 😉 Skönt nu när det är så kallt ute. Och ser ju så kul ut när alla bebbarna ska göra olika övningar i vattnet 🙂

    Hur fick du dit din feedjit? Har inte lyckats med det ännu och har försökt läsa på supportsidorna men hittar inget bra.

    Och texten har jag inte lyckats ändra ännu. Det är texten i inläggen jag skulle vilja ändra så den blir lite mindre. Du skrev nåt om någon knapp och den hittar jag inte heller. Var det i redigeraläge du menade?

    Inte helt lätt att hitta alla funktioner i WordPress. Det ser helt annorlunda ut än i blogg.se. Brukar vara van att göra saker direkt i koden, men det verkar inte gå här heller på samma sätt. Kanske får ordning på det med tiden hur allt funkar… Kram kram

    1. Som sagt.. vattnet var ju varmt 😉

      Feedjit.. hmm jag minns inte, men på min står det ju nåt om skaffa feedjit. Tryck på den så kan de nog vägleda dig. Hoppas mitt senaste inlägg kanske kan hjälpa fröken lite på vägen 😉
      Ha en härlig kväll nu.
      Kram

Kommentera

