F-n ta dig snö om du ställer till det i natt.

Om det här skitvädret gör så att jag inte får vakna i natt av att kärleken kryper ner i sängen ska jag… ja då ska jag…

jag vet inte vad jag ska göra, (svära? Gråta en skvätt i kudden?)
Men om jag hade en maskin som kunde värma upp valda delar av vårat avlånga land och sätta stopp för snön resten av det här året, ja då hade jag gjort det.
Hade jag kunnat flyga upp och blåsa bort det elaka snömolnet så hade jag gjort det.
Kanske någon som vill att jag blåser det till dem?
Någon som bara lääääängtar efter snöväder?
Någon?????

4 comments

  1. Läge att stämma väderguden då!
    En hög straffsumma så det svider!

    Jag skulle också bli sur värre!

    Nu har det slutat snöa här…

  2. I Sthlm är all buss- och spårtrafik inställd. Jag hoppas verkligen att B kom hem ordentligt!

    GE OSS SOL OCH TULPANER! NU!
    Kram

  3. Hoppas han kom hem ordentligt i natt! För fy vilket oväder! Hemma har det snöat hela dagen igår och under natten och det snöar fortfarande. Vägen hit var för bedrövlig! Hoppas det är bättre på hemvägen, men nog inte mycket att hoppas på…

    Visst är det som du säger, sol som spåtts på väderkartan kan man aldrig vara helt säker på, men den jäkla snön kommer alltid när de sagt det! All snö kan väl hamna vid fjällen, där man är överlycklig över snön och att åka skidor och snowboard. Hemma behöver det väl inte vara nån heller!

    Hoppas du får en skön o bra helg! Kram!

Kommentera

