Mammamaffian

Idag har jag umgåtts med de andra mammorna i mammagruppen. (vi är 4st)
Det låter så där otroligt tråkigt, präktigt och mammigt… jag vet!!!

Men vi har jäkligt kul 😀
Blir många skratt och skämt som hamnar under bältet, (jo, jag kan nog ha en stor drivkraft till de skämten) och visst blir det en del barnsnack, men det kan ju va bra det med.

Har pussat mannen hej då.
Får några timmar med honom på fredag innan han åker igen.
Lilla W ligger och slumrar… jag ska nog göra mig en god Latte och kolla på TV 🙂

5 comments

  1. Ha ha ha..jag körde idag förbi ett gäng mammor med barnvagnar som var ute och promenerade här hemma och jag tänkte faktiskt att det såg förbannat fjantigt och präktigt ut 😉
    Men jag fattar ju att det antagligen kan vara väldigt kul att hänga med andra mammor!

  2. Det är så det SKA va i mammagruppen. Säger åter igen det klassiska ”njut”. För det är under en kort period… Och man har ett fatastiskt utbyte av varandra då man efinner sig på precis samma plats.

    Snart är det fredag och sen är det söndag! 😉
    KRAM

  3. Men det är väl i såna grupper man verkligen passa på 🙂 Likande erfarenheter och verkligen kunna ventilera om allt 🙂 Det är väl perfekt! O man kan säkert få en och annan vän för livet!

    Jo, Västerås har väl en del bra shopping ändå 🙂 Men ni får leta vidare då när det gäller bil. En bil vill man ju inte bara impulsköpa direkt 🙂 Men skönt att ha lite plats när man har barn och kunna packa grejor och så ska den ju vara säker också. Men BMW är ju en bra bil.

    Funderar också på att byta till wordpress, men försöker guida mig runt lite för att se om det kan vara nåt. Verkligen ett helt annat upplägg än i blogg.se!
    Kram!

  4. Metalbruden:
    Ja det är ju den första tanken som slår en när man ser ett sånt gäng 🙂

    Vilse:
    Det är faktiskt jättebra att ha dem att prata av sig med 🙂

    Norpan:
    Ja Västerås är riktigt bra. När sen IKEA blir klart på nya stället så blir det ju på rätt sida av stan 😉
    Vi trivs väldigt bra med BMW, så det lutar åt en sån igen.

    Flickan:
    Hahaha 😀

Kommentera

