På egna ben.

Lilla W fick vara hos sin farmor några timmar idag medan vi åkte till Västerås.
Kändes flera gånger som jag hade glömt honom någonstans och en gång när jag funderade på vad han gjorde så blev jag tårögd.
Lilla älsklingen

Men det var mysigt att bara vara vi 🙂

Vi tittade på ny bil, åt lunch och handlade lite småsaker, mer eller mindre nödvändiga såna.

4 reaktioner på ”På egna ben.

  1. Åh, i min stad på besök 🙂 Så trevligt! Hoppas ni hade en trevlig vistelse o hittade nåt skoj! Vad är det för en bil ni tittat på? Är också lite sugen på ny bil, men det får nog vänta lite till… Förstår att det var lite ovant att lämna bort honom.Men han mådde nog så bra så hos farmor o blev ompysslad kan jag tro 🙂 Kram

  2. Vännen då… Men det verkar ju rätt normalt att det är svårt att lämna bort i början. Tror ändå det är bra att man ger tid till varandra.. 🙂 Hoppas ni hittade någon snygg bil att sätta tänderna i 😉

    Kraam!

  3. Norpan:
    Jag anade att det var din stad 😉 Jodå, där är man ju ibland för lite shopping.
    Sambon funderar på att byta sin BMW mot en annan BMW med lite mera plats.. kan ju behövas. Fanns några fina som inte kändes allt för gubbiga bara för att de blir rymligare.
    Lilla W hade haft det jättebra och det var skönt att bara vara vi för en stund.
    Kram!

    Flickan:
    Ja det var lite ovant, men väldigt nyttigt och skönt med 🙂
    Fanns en hel del snygga bilar så nu får vi fortsätta fundera, eller snarare mannen. Jag har inte så mycket att säga till om där förutom färg då 😉
    KRAM!

    Frk Svensson:
    Det var supergosigt att komma tillbaka och få hålla i honom 🙂
    Kram

Kommentera

