Februari

Januari är slut.
Denna grymt långa månad lämnar nu plats för en betydligt kortare 🙂
och visst känns det som att våren kommer lite närmare?

7 reaktioner på ”Februari

  1. Ja nu är det ett annat ljus ute.
    Längre dagar.

    Kanske inte idag men de dagar som varit i helgen med sol.

    Lika uppskattat varje år.

    M har inte rest söderut i januari tidigare och han nämnde kontrasten med att komma till allt ljuset där nere i södern från mörka Norden. ”Bändande” 🙂

    Jag ser framemot lite skidåkning när jag frisknat till.
    framförallt någon dag i slalombacken.

    Hej från virusnästet 🙂

  2. Jaa. Jag kan inte annat än att hålla med! 🙂 Våren here we come! När det är milt några dagar hör jag lite fågelkvitter om morgnarna och det börjar på att vara ljust. Hur härligt som helst 🙂

    Gotlandsresa lät inte dumt nånstans det heller. Sen får du väl inta övergångsåldern snart så du slipper lingonveckan, hihi! Min yngsta syrra som är 43 verkar ha hamnat där och jag kan ju inte låta bli att tracka henne 😉 Nä, men hoppas du det slipper ett tag till 🙂

    Puss och kram

  3. Ja, visst är det härligt att det börjar närma sig vår! Idag är det en riktig vårdag även om det är lite kyligare ute än i går och det var halt på vägarna. Det märks stor skillnad på morgonen att det är ljusare och hoppas snart det blir likdant om kvällarna.

    Skönt att få komma iväg lite igen. Gotland är ju så fint!!! O vad duktig du är som tränar! Är ju inte så länge sen du fick din lilla goding ändå. Må så gott! Kram!

  4. Våren närmar sig med stormsteg och speciellt märks det nu när solen varit framme flera dagar! Jag har tom använt solglasögon! =D

    Kram

Kommentera

