Hemma!!!

Ju närmare vi kom hemmet, desto mer längtade jag hem 🙂
Nu blir det sköna, slappa dagar innan den kommande Gotlandsresan i slutet av februari.

Skulle ha varit på efterkontroll idag, men de där glada dagarna då jag slapp ha lingonveckan är över (japp, redan.. så nu får man se upp så det inte blir en liten parvel till 😉 ) så jag sköt upp det till nästa vecka.
Ska nämna för min barnmorska vad jag kände efter läkarbesöket.

Nej, nu ska jag nog slamra lite här hemma så att mannen vaknar och gör en god cappuccino åt mig 😀

2 reaktioner på ”Hemma!!!

  1. Snygg ny lay out :-))

    Ja det kanske kan bli lite tätt in på med en nr 2 redan nu…. om ni nu tänkt det?

    Lite kaffe vore gott tycker jag också, men det får bli en vanlig sådan.

    HA så gott!

Kommentera

