Vill sova!!

Hemma igen efter 6 fantastiskt sköna dagar 🙂

Trött som jag var tänkte jag gå och lägga mig när W somnat.
Det gjorde han tillslut vid 22, men jag hann knappt i säng innan han vaknade 23.
Pigg!!
Det är inte jag.

Så fort jag tog med honom ut ur sovrummet så somnade han.
Retsticka där!

Gör ett nytt försök nu. Det väntar ingen sovmorgon i morgon… vi ska va på BVC 09.15
God natt, hoppas jag.

En reaktion på ”Vill sova!!

  1. Tänka sig att de aldrig vill göra som man själv vill de där små liven…
    Hoppas du fick sova sen och att det gick bra på BVC.

    Kram!

Kommentera

