Strålande sol, strålande känslor

 

 

 

 

 

 

 

Från dagens promenad.

Kan man bli annat än glad av det här vädret?
Granntjejen ringde och ville ha med mig på långpromenad.
Det blev en sväng på 2 timmar 😀
Underbart!!
Känns i benen kan jag lova.

Nu ska jag börja packa inför fjällentrippen.
Känns faktiskt skönt att slippa fundera på partyutstyrsel för alla kvällar.
Hade förmodligen inte blivit så glad av den sysselsättningen om jag tänker på min garderob.
Men nu kan jag strunta i det och ha mina vardags-snygg-kläder 🙂

4 comments

  1. Oj vad det ser mysigt ut ! Till och med jag som knappt kan åka skidor skulle inte ha något emot att dra på mig ett par längdskidor och klippa några kilometer ;=)

    Kram!

Kommentera

