Nya vänner

Jag fattar inte vart dagarna tar vägen.

Ska det gå så här snabbt är det snart slutet på februari 2012 och jag går omkring här hemma och börjar få jobbångest.
Men först kan vi väl få njuta av 2011?
Ett år som jag verkligen hoppas ska vara THE YEAR för många.

För min egen del så känns det som att saker börjar falla på plats när det gäller det här med att ha några att umgås med.
En lättnad även om jag inte direkt har klagat tidigare. Men det är nog nu när jag ska gå hemma så mycket som det kommer märkas.
Förutom I så är det en tjej till som vi ska få med på våra fikastunder framöver och nu har jag lite smått umgåtts med en tjej som också är inflyttad här i krokarna sen 2 år tillbaka.
Vi var över på fika förra veckan och idag ringde hon och undrade om jag ville följa med på promenad 🙂
Så idag kom vi ut på en 1½ timmes långpromenad jag och W tillsammans med henne och hennes vovve.

7 reaktioner på ”Nya vänner

  1. Skönt! Det är viktigt att komma ut och att ha folk att umgås med! Tjejen som jag ska till Gran Canaria med är en kompis från mammagrupen faktsikt, kul att vi har kontakt ännu idag!

  2. Min mammagrupp var en katastrof =(. Eller så var det jag som var det? Hm… 😉

    Men iaf *S*.

    Vad skönt att du har träffat nya vänner som du kan hitta på saker med. Det blir lätt lite ensamt annars. Låter mysigt med långpromenad! Du är så effektiv =D. Hinner med och hittar på! Härligt att höra.

    Kram

  3. Nice ! Nog underlättar det tillvaron en del att ha vänner och bekanta att umgås med. Annars blir det nog lätt långtråkigt de dagar sambon inte är hemma.

    KRAM!

  4. Härligt att nya hitta vänner!

    Som nyinflyttad är det ju inte alltid så enkelt men ger man lite så kan man få mycket tillbaka.

    Jag kan nog gissa att året kommer att RUSA fram. Hoppas Du kan fånga och stanna upp i de små stunderna som är de där små guldstunderna!

    Kram från mig!

  5. Är det inte lustigt att man börjar ha ångest inför saker långt i förväg? Jag tror vi måste bli bättre på att njuta av nuet… 🙂

    Förstår att det måste kännas bättre att du börjar hitta vänner. (Kanske skönt med ”egna” också?) Ett socialt liv är viktigt för att man ska må bra! Snusa lite på lilla Wilmer från mig!

    Kramar!!

  6. Vänner, både gamla och nya, mer eller mindre djupa är viktigt.
    De gamla och mer djupa vänskaperna har jag utspridda lite här och där och nu några nya att umgås med 🙂
    Härligt, härligt!

Kommentera

