Komp är bra att ha :-)

Jäklar vad skönt!

Hade lite komp kvar att ta ut så för min del är det nu helg 🙂
Det börjar faktiskt ta emot nu att gå till jobbet.
Skulle ljuga om jag säger att jag är motiverad, men proffsig som jag är så gör jag en massa saker och drar igång roliga projekt när jag ändå är där.
Men frågan är vem jag gör det för? Tror faktiskt att det mer är för min egen del så att dagarna ska gå snabbt. Fast iofs blir det ju bra för alla då i slutändan så det är nog en win-win situation 🙂

Förutom att jag kämpar på med jobbet så rullar dagarna på här hemma med.
Igår kom jag iväg på vattengympan och förutom den 6km långa promenaden i söndags har jag även hunnit med lite yoga.
I morgon ska jag hjälpa till med att lägga klart golvet på övervåningen.
Trött? Jag?
Någon som anar att jag önskar få igång något med allt det här??
12 dagar kvar till utsatt datum, för min del kan den få komma nu.

Trevlig helg på er!

( och JAAAA jag myser och njuter av att ha kärleken hemma ♥ )

4 comments

  1. Oj vad du är igång och fixar och grejar och tränar! 🙂 Men som sagt förstår att det kan vara skönt att fylla dagarna med något också när man går och väntar på att den lille ska komma. Skönt att du har sambon hemma nu också 🙂 Då kan ju lillpyret komma närsom 🙂 Ha en skön helg och lycka till med golvläggningen 🙂 Kram

  2. Komp är underbart!!! Har själv tagit ut det idag bara så där…

    Ett litet råd… Jag vet att man vill ha igång det så fort som möjligt och få bebisen i sin famn. Men det kommer! Passa på att bara ha det skönt nu ni två. Åk iväg och fika och kolla affärer, gå på bio. Vet att du kommer säga att du inte har nån lust med det men det är det du kommer att längta efter sen. Bebisen kommer att komma! Lovar ;-).

    Kram

  3. Frk Svensson:
    Ja jag har haft tur =) Kram.

    Norpan:
    Har helt enkelt varit för pigg för att bara ligga på soffan 😉
    Hoppas du också får en bra helg. Kram

    Vilse:
    Ta inte mina ord så allvarligt. Jag njuter av att va hemma med B 🙂 Idag blev det tex shoppingrunda och lunch på stan. Mår bebisen bra lär den stanna tills det blir dax och jag tror inte att varken städning eller färdknäpp får ut den snabbare 😉
    Kram

Kommentera

