Dags för längtans tider igen.

I morse var det dags att säga Hej då.
Nu ses vi på söndagskväll igen.

I morse när jag satt där i sängen där han fortfarande låg under det varma täcket sa han:
De två bästa i hela världen har jag framför mig nu och så fick både jag och magen en puss ♥

Saknar honom redan.

Saknar även ljuset.
Inte ens idag när jag kom hem innan halv fyra så känns det lockande att ta en promenad.
Får bli till helgen istället.
Ikväll har jag laddat för Grey´s. Köpte med mig Rocky Road-glass hem 🙂

5 comments

  1. Vad mysigt det såg ut på bilden där nedan med husen och snön! 🙂 Gullig han verkar vara din sambo 🙂 Förstår att det måste vara trist när han åker iväg!
    Kollade också på Grey´s och passade på att städa och diska lite i pausen. Nån måste ju göra det å 🙂
    Må så gott! Kram

  2. Norpan:
    Jag trivs himla bra här på vår Bullerbygård. Alla byggnader är röda med vita knutar =)
    När det gäller sambon kan jag bara hålla med. Hur gullig som helst. Inser att jag är lyckligt lottad. Hoppas Du får en bra helg nu.
    Kram

    Frk Svensson:
    Visst är vi 😉
    Japp jag laddade för fullt och njöt därefter.
    Kram

    Billie:
    Glasspaketet räddade mig även igår =)
    Kram

    Vilse:
    Billie är klok hon =)
    Och oj vad jag njöt!!
    Kram

Kommentera

