Både mor och fars dag idag.

Om pyret hade fått för sig att den skulle komma tidigare, hade jag velat att den kom idag.
Idag är det min mammas födelsedag och det hade varit ett fint minne av henne att få det barn hon aldrig fick träffa, på just hennes dag.

Nu kan Pyret få vänta… åtminstone tills efter nästa helg. För nu åker sambon bort på onsdag och är hemma igen söndagskväll.

Den här helgen har varit den bästa på väldigt länge.
Att få en hel helg ihop är lyx!!
Det bästa är också att vi aldrig hamnar i den där fällan med för stora förväntningar, som gör att det lätt barkar åt skogen.
Ni vet så där när man sett fram emot en härlig helg tillsammans och så händer det saker som gör att helgen inte alls blev den där mysiga som man haft i sina tankar.

Nej, det bästa är att leva här och nu.
Ha en skön söndag nu mina vänner.
Det tänker jag ha 😀

3 comments

  1. Det är så otroligt uppfriskande att läsa dina positiva inlägg och se hur braaa du mår! 🙂 Vilken sund inställning du har till ert liv och förhållande Det gör iaf mig gott 🙂

    Många kramar!

Kommentera

