10 november

Fotot taget idag på förmiddagen.

Kärleken gick upp 05.15 i morse för att skjutsa mig till jobbet.
Det kallar jag kärlek 🙂
Grannen var en ängel som var här och plogade vår väg så vi kunde ta oss ut från gården.
Ute ligger snön fortfarande kvar.
Barnen på jobbet är glada, själv är jag väl inte helt missnöjd även om jag tycker att den 10 november är i tidigaste laget.

4 reaktioner på ”10 november

  1. Mmmmm, sann kärlek!

    Är det så Du bor 🙂
    Fint!

    Jag tycker också det är i tidigaste laget, Men visst…lite ljusare blir det med lite snö.
    Å jag höll på att drutta på ändan på väg hem idag.

    Natti 🙂

  2. Själv får jag kliva upp ensam på måndagmorgnarna… undrar om jag får sällskap om bilen är översnöad. Det är ett test på kärleken må jag säga.. 😉

  3. Vad härligt det ser ut =). Som hämtat ur en Astrid Lindgren-film. Åh vad mysigt!
    OCh ja, det är kärlek. Supergulligt av honom. Men å andra sidan ska du strax föda hans barn så det är eg inte mer än rätt ;-).

    KRam

Kommentera

