Det var den dagen det.

Ute börjar det redan bli mörkt.
Glöm mina tankar på en promenad. Jag har sovit bort halva dagen.
Skulle lägga mig och läsa vid halv tolv. Inom en kvart sov jag och vaknade 15.06!!!
Det var bra, det betyder att jag behövde det.
Sen blev det semifinal i Stockholm Open på Tv och nu är det som sagt snart mörkt ute.
Vissa dagar försvinner alldeles för snabbt ur våra händer.

Sambons en vän ringde och frågade om vi ville komma in till dem på middag.
Åhh vad skoj det hade varit, men det får bli en annan kväll, en kväll när han är hemma.

Sitter även och kollar vädret för i morgon. Ser så där ut just nu. Det ska nämligen komma snö och jag tänker inte ge mig ut på vägarna för en fika om det är busväder. Så nu håller jag tummarna för att nederbörden visar sig vara regn 🙂
Vore verkligen skoj att ses över den där lunchen/latten i morgon.

 

4 comments

  1. Du behövde säkert sova då!

    Samma tankar här om vädret imorgon. Jag tänkte åka och byta däcken hos bror 6 mil bort. Men vi får se hur vädret är för inte lyckat ge sig ut i snöfall med sommardäcken på.

    Det får bli ett beslut när jag vaknar.

    Nu är det natti…. eller om jag ska ta disken?

  2. Älskade vän.

    Grått och trist. Det här väderomslaget, årstidsövergången tror jag påverkar oss alla. Tänk på att du är långt gången i en graviditet. Då blir man helt sjukt trött ibland och behöver den där sömnen.

    Nu är det söndag och mannen kommer hem. Jag hoppas ni får en mysig kväll.
    Men tills dess hoppas jag att du kan åka iväg på den där fikan, om inte så logga in på msn så tar vi oss en virtuell fika =).

    Stora varma kramar

  3. Hahaha det där så SJUKT skönt att göra ibland ;=) Min favorit är att kliva upp, äta frukost och sen krypa ner under täcket för fortsatt sömn. Fast inte för ofta då man brukar kunna vara rätt seg när man vaknar igen.

    KRAM!

  4. Turtlan:
    Ja, jag behövde helt klart den där stundens sömn.
    Hoppas du hade samma tur som jag med vädret. Här blev det bara regn.

    Vilse:
    Gråväder kan helt klart göra en trött. Har man sen som jag en förkylning i kroppen är sömn bästa medicinen =)
    Fikan blev av och det var supermysigt.
    Kram kram

    Douglas:
    Eller hur? Ja risken är att man blir seg, men det är en risk som är värd att ta då och då 😉
    Kram

Kommentera

