R.I.P

Nu är det gjort. Så fruktansvärt tomt det blev.
Tack för era gulliga ord.

10 comments

  1. Nää, fy vad ledsamt 😦 När djur dör.
    Usch. Hemska tanke.
    Men nu har han det iaf bra!
    Tids nog kommer man ihåg allt det där myset med ett leende.
    Just nu är det bara att låta tårarna rinna och känna allt det där.

    Stooor kram till dig bästa du!

  2. Ledsen att höra om kissen! Jag vet ju precis hur det känns sen jag fick göra det själv i slutet av januari i år. O det var det absolut hemskade jag gjort i mitt liv där jag satt med henne i mitt knä! Ens djur är ens absolut bästa vän! O jag saknar henne lika mycket fortfarande. Men man måste i sett sådant ögonblick vara stark för familjemedlem hur ont det än gör. Även om man vet att de får det bra så gör det ju så ont! Usch tårarna rinner även på mig. Jag minns det så väl… Men kissen kommer alltid att finnas i ditt hjärta. Och med tiden kommer smärtan att minska och minnena att finnas kvar. Saknaden kommer nog alltid att finnas där det vet jag att det kommer att göra för mig! Det är ju som att förlora vilken nära familjemedlem som helst! Sköt om dig! Stor kram! Tänker på dig!

Kommentera

