Älskade favvokissen!

Blir mycket tårar för tillfället.
Tårar och extra mycket gos med favvokissen.
Det är hans sista dagar hos oss och i livet. Känner nu med hur tårarna bränner bakom ögonlocken.

Vet ju att det är det bästa, men det är så jävla svårt att ta farväl när jag vet hur mycket jag kommer sakna honom. Sakna hans spinnande, sakna hur han kommer smygandes på min sida av sängen för att sen låta som en motorbåt när han lagt sig tillrätta. Sakna att ha honom liggande i knät eller gående efter mig ute i trädgården.
Har sagt att jag inte vill veta vilken dag det blir för då kommer jag böla på jobbet.
Så nu gosas det och kramas en massa samtidigt som tårarna rinner.

Undrar hur jobbigt det hade varit om jag hade haft honom i alla hans 17 år??

5 reaktioner på ”Älskade favvokissen!

  1. Åh fy va tråkigt!! Jag lider verkligen med er som måste gå igenom det…Det är verkligen hjärtskärande att tvingas låta sitt husdjur somna in 😦

    Jag börjar fortfarande gråta om jag börjar tänka på hur det var då jag och mamma, för 7 år sedan, var med en av våra hundar (min favorit)på djursjukhuset och tvingades ta beslutet att där och då låta honom somna in. Hur vi låg tillsammans på golvet alla tre och vi klappade honom kärleksfullt in i den eviga sömnen. Hemskt!!
    Men jag är samtidigt glad över att jag var med och fick göra det..
    Så jag tänker på er…
    Stoooor kram

  2. Usch usch usch ;=( Djur borde aldrig behöva gå bort…Mitt livs värsta sorg är fortfarande när vår vovve avlivades så jag känner verkligen med dig.

    Varma kramar
    /Douglas

  3. Åh så hemskt =( Jag skulle bli helt förstörd jag också om jag var tvungen att göra så med min kisse Lea. Men någon gång måste man 😦
    Du får försöka se det fina ni haft sen.
    Stooor kram!!

Kommentera

