Ny energi och planering

Jag har plötsligt fått en massa energi på jobbet.
Drar igång roliga små projekt vilket får mina eftermiddagar att gå hur snabbt som helst 🙂
Är inte riktigt lika pigg när jag kommer hem, men här kan projekten ligga vilande till helgen.

Hemma sitter jag mest framför US Open på TV. (tur vi är tennisfantaster båda två)

Annars då?
Jo, lägenheten i Stockholm är som sagt uppsagd. Sista september ska den vara tom.
Att jag skulle säga upp ett 1:a handskontrakt trodde jag inte var möjligt då för 9 år sen när jag äntligen lyckades komma över ett.
Men nu känns det så himla skönt att bli av med den. Måste bara planera in när den ska tömmas och när den ska städas.
Sen kämpar jag vidare med val av klänning till bröllopet.. det är ta mig tusan inte enkelt kan jag lova.
Har en favorit som jag ska kolla med A om hon tycker att jag kan ha den.

Nu ska det fixas käk.

2 reaktioner på ”Ny energi och planering

  1. DU är säkert jättefin i klänningen =). KUL att energin har återvänt! Det är dags tycker jag. Härligt att jobbet flyter på (önskar jag kunde säga det samma…).

    Ta hand om varandra!

    KRam

Kommentera

