Lyckad möhippa!

Sovmorgon!!!
Var hemma vid 02.30 i min egen säng i natt efter en lång, lyckad och mycket rolig möhippa i Stockholm för allra finaste A, som om några helger ska gifta sig med den andra fina A 🙂

Det har gått åt en hel del telefonsamtal, sms och mail innan den andra tärnan och jag fick ihop dagen. Inte allt för enkelt när vi inte bor i samma stad. Men det blev bra och A strålade hela dagen/kvällen/natten så jag tror minsann hon också var nöjd.
Nu ska det bli skönt att kunna lägga tid och planering på lägenheten istället. Vi åkte dit i fredags och sov i den mkt tomma lyan. Låg och pratade länge om den tiden där i början av förhållandet. Osäkerheten från min sida, alla hans fina mail som fick mig att förstå att jag var tvungen att öppna mig om jag skulle få behålla honom och så fortsättningen som vi bara ler och blir tårögda av 🙂
Gulliga, gulliga sambon plockade ihop köket medan jag var iväg på möhippan.
Packandet har startat!

4 comments

  1. Men oj…. vi har också haft sånt prat idag.

    När M och jag var på besök hos kompis B idag så kom vi in på ett och annat och framförallt om förhållanden och att hitta någon.
    Vi pratade om vår första tid. När han velade och det var han som tog upp om ”velandet”.

    Jag har varit smått omtumlad hela kvällen efter pratet idag och över vad vi har nu när velandet var över.

    Ska Du sälja lägenheten nu (eller säga upp den om Du hyr den)
    Ett steg det också.

    Ett Kvälls Ta hand Om Dig från mig :-))

  2. Frk Svensson:
    Tack gulliga du. Blev ju alldeles tårögd nu =)
    Kram!

    Turtlegirl:
    Vi har sagt det förut.. vi skulle kunna hoppa in ibland och skriva varandras inlägg =)
    Lägenheten är uppsagd och ska vara tömd innan sista september.

    Ha en härlig kväll nu 😀

  3. Vad roligt med möhippa! 🙂 Och skönt att hon blev nöjd.

    Verkligen gulligt av sambon. Romantik i all sin ära men det är dom där små sakerna som verkligen betyder något 🙂 Skönt att du blir av med lgh också 🙂

    Många kramar!

Kommentera

