Önskar det vore 1:a oktober i morgon..

Två dagar i rad har jag och sambon vinkat till varandra från varsin bil när vi möts på vägen.
Det är bra med mindre vägar med lite bilar, för då kan du göra så.. vinka alltså 🙂

Jag är på väg hem från jobbet och han på väg till tennis.

Jag var på gymet igår och hade tänkt mig en rejäl yoga ikväll. Men jag känner mig lite yr och ska lägga mig och vila. Måste nog äta lite choklad oxå.
Det är en del runt omkring mig för tillfället som hänger över mig.
Längtar tills september är över.

2 comments

  1. Vad bra att du lyssnade på din kropp och stannade hemma och vilade istället för att yoga! 🙂
    Choklad har jag ”hört” hjälper mot allt.. 😉
    Hoppas att det löser sig till det bästa vad det än är som tynger dig.

    Kramar!

  2. Det är skönt att träna, men känner man sig inte 100 så är det bättre att ta det lugnt. Choklad är aldrig fel 🙂
    Jag käkade nog din dos kräftor också i lördags för det blev ett helt paket för min del 😉 Hoppas du får en bättre dag idag! Kram

Kommentera

