Härliga helg välkommen!

Fredag och jag har jobbat mina timmar för den här veckan = Ledig idag! 🙂

Vaknade tidigt i morse av att älsklingen kröp nära. Finns nog inget bättre och mer avslappnande än att ligga nära, nära och somna om med hans andetag i min nacke. Suck!

Nu har jag målat skåpet en första omgång och hela dagen ligger fortfarande framför mig.
Helt ok!
Igår kväll blev det en sväng till en grannstad för lite medeltidskänsla. Grymt väder var det med 🙂
Får gärna va så att sommaren kommer tillbaka på besök.
I morgon blir det Nyköping och på tisdagskväll sätter vi oss på båten till Gotland.
Har vi samma tur som förra året så blir det strandbesök.

4 reaktioner på ”Härliga helg välkommen!

  1. Ja, visst är det mysigt att ha någon sovandes tätt tätt intill 🙂
    Hoppas ni får en skön semester på Gotland! Gotland är ju så fint!
    Kram

  2. Ja visst är det mysigt och helt underbart!!!
    Det bästa jag vet när man vaknar till på morgonsidan att ”krypa nära” eller att M gör det.
    Eller när han somnar bakom min rygg.

    I början hade jag lite svårt för att trängas med någon i min säng men nu sover jag lika gott oavsett.
    Vaknar inte längre av att någon rör sig där i sängen.
    Nu är det snarare tomt sova själv.
    Men det får nog bli en bredare säng än min 140 cm säng framöver. Dock absolut utan skarv!

    Hoppas resan till ön blir / är bra! Sol och strandliv får man aldrig nog av.

Kommentera

