Varmt, varmt, varmt

Termometern visar 30,4 och jag bara går och väntar på att ett rejält åskväder ska bryta ut, men himlen visar inga tecken på det.

Jag klagar inte på värmen, älskar när det är varmt.
MEN… jo det finns faktiskt ett men.
Bromsar.. stora feta äckliga odjur som trivs väldigt bra här på landet 😦
Jag hamnar i stresschocker flera gånger om dagen pga de här vidriga köttätande ohyrorna. Svårt att slappna av i solstolen då kan jag lova.
Den här värmen tycks ha gett dem ett frispel.

Kanske kan ta med mig en flaska Radar ut??

2 reaktioner på ”Varmt, varmt, varmt

  1. Usch jag hatar dem också, men ser dem inte så ofta i Sthlm dock 😉 Men idag på stranden kom det en jäääättestor och vidrig och flög förbi, inte kul.
    Visst är det härligt med värme o sol 😀
    Kram

  2. Bromsar är inte skoj! Blev biten av en igår när jag var ute i trädgården. Usch och fy! Grattis till bebben ser jag nu på tidigare inlägg. Spännande! 🙂 Härligt är det annars med värmen och man får ta till vara och njuta av den. Tänk vintern vi hade…. Kram

Kommentera

