Helgen som gått.

I morse när jag steg ut på Roslagsgatan i Stockholm med min lilla resväska så var det som att vara utomlands.
Det var så gott som folktomt där bland de lite äldre husen, värmen slog emot mig och det luktade lite lätt från soptunnorna utmed gatan.
Kändes som jag var på väg till flygplatsen för att resa hem.

Det skulle jag ju faktiskt.
Åkte nämligen till Arlanda för att hämta upp kärleken och sen hem och fira hans födelsedag med tårta ute i trädgården 🙂

När han åkte iväg i torsdags så passade jag på att ta en storstadsweekend och umgås med härliga vänner.
Har haft toppendagar som innehållit: Het sommarvärme, biobesök för att se SATC2, långpromenad ut till Djurgården, Tapas, strandbesök, uteserveringen på Sture Hof och shopping.

Kanondagar!!

6 reaktioner på ”Helgen som gått.

  1. Låter som en fantastiskt trevlig helg ! Härligt att läsa att du har det bra (är inte så bra på att kommentera heller…förutom att jag suger på att uppdatera..ha ha).

    KRAM!!
    /Douglas

  2. Visst känns det precis som utomlands? 😀 Galet skönt!! Vad som är skönt i detta land är dock att kvällarna faktiskt är svalare även om lägenheten är som en BASTU!

    Skönt att du fick en härlig helg som avslutades på bästa sätt 😀

    Stor kram vännen!

  3. Douglas:
    Jag har det väldigt bra.. tredje veckan med semester har precis börjat och finvädret håller i sig =)
    Stockholmshelgen var också hur bra som helst.
    Kram på dig!

    Billie:
    Galet skönt är ett mycket passande ord =)
    Ja helgen kunde knappast ha varit så mycket bättre.
    Stor kram tillbaka till dig.

    iashemlis:
    Välkommen hit! Japp superbra dagar var det. Såna där dagar jag spar och plockar fram ur minnesbanken när gråa och tråkiga dagar dyker upp =)

Kommentera

