Helgens besök av underbara vänner har varit jättemysig. En sån helg som jag lever länge på 🙂
Tack allra finaste!!

I morgon är det dags för fostervattenprov.
En spruta in i magen… känns inget vidare att tänka på, så jag försöker tänka på annat.

3 reaktioner på ”

  1. Kan förstå att det känns lite pirrigt ikväll!
    Men det går säkert bra! Ska tänka på Dig.

    Samma här, varit en bra helg. En avslappnad helg. Kanske för att jag vet att det är en annan slags söndagskväll ikväll.
    För imorgon är det ledigt…. och fyra veckor till :-))

    Hålla handen brukar hjälpa.
    Antar att Din prins ska med imorgon ;-))

  2. Det kommer att gå kanon =).
    Ni klarar allt!

    Jag är typ romantiskast i världen just nu efter all bröllopsyra. Jag vill bara se kyssande par, rosa skimmer, ringar och kärlek.

    Det kommer gå jättebra imorgon. Håller tummarna!

    KRam

  3. Turtlegirl:
    Provet gick bra och självklart höll prinsen min hand 🙂
    Kan tänka mig att du just nu njuter av din ledighet.

    Vilse:
    Tack för tummen, det gick bra. Nu ska det bara väntas på svar.
    Ja du, det är väldigt lätt att dras med i den romantiska sfären just nu =)
    Och du har ju lite bubbel att dricka!!
    Kram

Kommentera

