Snart, snart, snart

En dag kvar att jobba.
Kompar ut tiden på fredag så min semester början redan då 😀

Fy fan vad skönt det ska bli!
7 underbara veckor.

Planeringsdagarna var bra men väldigt intensiva. Snurrade duktigt i huvudet när jag väl kom hem igen.
Även ikväll var jag tillbaka på jobbet så den här veckan har jag inte haft mycket hemmatid alls. Det tar jag igen med råge snart.
På lördag kommer A,A&a hit och stannar tills på söndag.
Det ser jag fram emot 😀

3 reaktioner på ”Snart, snart, snart

  1. Nej, jag är inte aaaaaaaaalls avundsjuk på sju veckor. SJU VECKOR?! Gaaah, det är för fan en livstid jämfört med mina två veckor :/ Ja, oj, vad jag tycker synd om mig själv nu 😉

    Du kommer få det hur skönt som helst är jag säker på! Kanske behöver du inte jobba så mycket mer sen eftersom magen växer? 😉

    Hoppas ni hade det skönt på herrgården, låter som underbart att ha planeringsdagar där 🙂

    Kraam

Kommentera

