Regn, förkyld och projekt på gång

Här är det förkylt värre.
Nyser och har en hals som är grinig 😦

Börjar jobba först 13.30 idag.
Så jag har börjat med ett garderobsprojekt.
Kläder läggs i högar.

  • Sparas för att ha som mål att komma i igen
  • Kan fortfarande användas
  • Slängas

När jag väl börjar med såna här projekt så ser jag hela tiden nya saker som ska göras.
Sysslolös behöver jag inte vara såna här regniga och gråa dagar.

3 reaktioner på ”Regn, förkyld och projekt på gång

  1. USch usch krya på dig vännen ! Å andra sidan har du valt rätt helg att bli sjuk på med tanke på väderprognosen….

    KRAM!
    /Douglas

  2. Krya på dig!
    Men du är ju för energisk *S*. Projekt är bra. Och du kommer komma i kläderna igen. Jag är ju smalare nu än vad jag var innan två barn. Och du har ju inte ens anlag för ”påläggning”.

    Men det är härligt att rensa!! =D

    Kram

  3. Känner igen det där att man bara hittar nya saker som behöver göras när man väl börjar.. Men att rensa garderoben är ruskigt skönt! 🙂 Jag rensade min för några månader sen och skulle sälja allt på loppis.. MEN jag har visst inte tagit mig till den där loppisen ännu, haha!

    Kram och hoppas du mår bättre!

Kommentera

