utvilad och en solig dag

Vaknade i morse och kände mig utvilad, kände mig pigg.
Äntligen!
Hur tråkigt det än var att inte åka iväg igår så känns det så rätt idag.
Att verkligen bara ta det lugnt och inte göra någonting kan vara mumma för själen 🙂

Att solen sen lyser från en molnfri himmel gör inte saken sämre.
Blev inbjuden till ”stan” för nationaldagsfirande, men ärligt talat… vuxenpoäng plockar jag ändå. Pensionspoängen får vänta ett tag till 😉
Jag tänker inte lämna solstolen idag.
Här ska tas igen svunna soltimmar.

3 comments

  1. Hallå!

    Även om jag saknade dig där så gjorde du rätt som tog hand om dig =).
    VI tar som sagt igen det ;-).
    Skönt att du mår bättre!!
    STOR KRAM

  2. Du gör helt rätt som tar hand om dig själv 🙂 Och en solstol låter bra mycket bättre än ”pensionärsfirande” i stan 😉

    Kramar!

  3. Halloj! Blev lite nyfiken på din blogg då jag sett att du brukar skriva både på Frk Svenssons blogg och på Billies. Gjorde precis som du igår, lade mig i solstolen och njöt av solen! Hade inte ett dugg lust att stå och trängas bland folk i värmen 🙂 Ibland är det skönt att bara vila!
    Ha en bra dag!

Kommentera

