One of those days

Jag säger så här..
Den här dagen kommer inte att gå till historien som en dag att komma ihåg.

Nu ska jag gosa med favvokissen och mumsa i mig hallon/blåbärspaj.

Tror jag hejar på Tyskland ikväll. Lite Miss Li över henne 🙂

4 reaktioner på ”One of those days

  1. VVP:
    Gick inte att kommentera hos dig. Tänkte mest på att du skrev att du vill kommunicera som en vuxen med en vuxen och där är inte han. Att du vill samma sak som honom tror jag ingen misstar sig på 😉

  2. Du hade bättre koll på vad som går hem i Europa än vad jag hade. Hade aldrig gissat på att Tyskland skulle vinna.:)

Kommentera

