Åskmoln

Idag hade jag inte någon bra start på dagen alls om jag ska jämföra med gårdagen.
Vaknade och var peppad att åka in till gymet.
Efter frukosten började jag fixa med modem, rauter och kablar hit och dit för att få igång nätet efter att jag dragit ur det igår när det blev åskvarning.
Funkade inte!!!
Irritationen kryper i mig och hela jag är som ett &/%&%&¤ åskmoln.
När sambon ringer är jag nära på att börja grina för att jag är så förbannad.
Jag har världens sämsta tålamod när det kommer till sånt här skitgöra.

Efter fix och trix så fungerar det. Han är min hjälte!! 😀

Gick in för att kolla öppettiderna på gymet och ser att de stänger 11.00.
WTF!!!!!!
Ger mig ut på en powerwalk istället och blir av med det dåliga humöret.

Sa jag att det småregnar också??
Ge mig sol när jag är ledig.. TACK!!

8 reaktioner på ”Åskmoln

  1. Bor det bara morgonpigga gymbesökare i Din trakter?

    Ja sladdar kan man få spader på!
    Här är sladdarna ok men det stinker skumt i köket vid diskbänken.
    Fasar för om det är en fuktskada….
    Jag ska ringa hyresvärden på måndag.

    Ha det gott!

  2. Tack ska ni ha. Ja gymet borde ha stryk!! Varför överhuvudtaget ha öppet om de bara har öppet mellan 8.00-11.00??? Ok att jag inte bor i en storstad, men ändå.
    Nåja, jag fick lie annat gjort.. lite småshopping i ”stan” eftersom det började ösregna. Men kanske kanske kan det bli sol i eftermiddag 🙂
    Ha det gott ni med.

  3. Hata teknik som krånglar!
    Och hata gym som stänger tidigt! Hur tänker de egentligen?

    Hoppas du nu fick lite gjort i eftermiddags och att du får en mysig kväll =).

    KRAM

  4. Måste vara en tjejgrej det där med otåligheten inför tekniskt strul.
    En kille ser för det mesta utmaningen med att försöka lösa det, gärna med ett par timmar trix å pill.
    Sen vill vi givetvis ha stora klappen på axeln om hur duktiga vi varit som löst det 🙂

    En tjej (förlåt att jag generaliserar) vill att det ska fungera så fort man satt kontakten i uttaget, gör det inte det kommer djävulen fram *s*

Kommentera

