Värmeböljan fortsätter

8.30 och temperaturen var redan uppe i 19 +
Borde vara förbjudet att vara tvungen att åka till jobbet då.
Är jag inte lite sjuk??
Nix, frisk som en nötkärna.
Bara att gilla läget.

Men när jag kom hem blev det en fika i solen och sen en solstol innan jag fick ett ryck och rensade ogräs.
Såna här kvällar vill jag inte gå in.
Igår blev det återigen en mils powerwalk, men den här gången med mat i magen och en banan i fickan.
Gick hur bra som helst 🙂

Nu lite foton från eftermiddagen.

Solrosorna ska planteras ut i morgon, min tulpanrabatt börjar arta sig och kan det vara ett bättre vårtecken än när träden blommar och tvätten hängs ut??

7 reaktioner på ”Värmeböljan fortsätter

  1. Åh, soltorkad tvätt luktar så gott =).

    Njut vännen av sol, värme och landsbygden. Imorgon blir det storstan ;.)

    KRAM

  2. Åh, det är en massa härliga vårtecken överallt 😀 Blir alldeles galen av allt det fina. Och det luktar så gott överallt, ååh 🙂 En tulpanrabatt låter superfint 🙂

    Hoppas din helg i Sthlm blir riktigt nice. Men hur du kan hoppa Grönan.. Helgerån! Hihi 😉 Och 7 (!!) semesterveckor, my god vad skönt 🙂

    Kramar!

  3. Vilka härliga bilder! Det är lika underbart här, solen lyser och jag dricker öl på uteserveringarna 🙂 Gissa med VEM…? Nä, inte chefen utan igår sms:ade PUCKOT och ville ses! Har inte sett honom på 1,5 år snart och ALDRIG fått ett sms om att ta en öl sådär spontant! Kunde ju inte missa det utan mötte honom för en (fyra) öl på Söder – det var SÅ himla roligt!!!

    Idag dock blir det båttur i skärgården och grillning på en klippa i solen….SYND om mig…not 🙂

    Må gott!

    /A.

  4. Fy f*******************n vad vi är värda SOL OCH VÄRME ;=) !!

    1 mil promenad igen ?? Känns som att någon är Stålmorsan ;=)

    KRAM!!
    /Douglas

  5. Underbart fint ni bor. Kan tänka mig på sommaren hur underbart det är att bo på landet. Tvätt som hänger ute känns lite som Bullerby-känsla haha, myyysigt!
    Duktig du är som promenerar så mycket. Du kommer inte ha en gnutta fett kvar på kroppen då den lille ploppar ut;)
    Kram!

Kommentera

