Helgplaner

Längtar tills på fredag.
Längtar egentligen till hela helgen 🙂

På fredag åker vi till Stockholm och där kommer jag att möta upp ett tiotal härliga vänner för en utekväll.
Ska bli så himla kul att träffas.
Älskar de här guldkornen i vardagen.

På lördagen blir det först lunch på stan och sen ska jag och kärleken på en fest på kvällen.
Hmm, kläder??
Skulle egentligen ha följt med till Grönan en sväng på lördagen, men jag är en riktig tröttis så jag hoppar det den här gången och tar en lur på hotellet. Trist å sitta och gäspa på en fest med en massa okända människor 😉

Annars då?
Jo, det är 4½ vecka kvar tills mina 7 semesterveckor börjar.
Nedräkningen har startat…

3 comments

  1. Sju veckors semester 😮 Jag blir lite lätt avis känner jag :-)) Kanske dags byta bransch? Behöver ni förstärkning?
    Jag jobbar 4 ½ vecka till sen tar jag 4 veckor ledigt. Sen väntar en extravecka i slutet på augusti.
    Summa 5 veckor är inte illa det heller.
    … oj bara 4 veckor kvar och då kom jag på allt jobb innan dess som behöver fixas.
    Nja behöver? Jag gör det som hinns!!!

    Kul ha en sån helg se framemot med goda vänner! Myspys värre!

  2. Ååh, vilken myshelg det låter som. Och 7 veckors semester? Det var inte illa, jag har jagat till mej 1,5 dag i juni så att jag kan ta mej till Malta om ett par veckor igen =).

    KRAM!!!

Kommentera

