Släpper bomben

Eftersom det här är min ventil där jag ska kunna skriva av mig.
Här är där ni är ett underbart bollplank och peppande som de värsta coacherna så har jag funderat lite fram å tillbaka.
Det kanske inte blir några fler låsta inlägg.. ja om det inte händer något som jag bara måste få spy galla över utan att det ska råkas tas illa upp förstås 😉

Därför så kan jag lika bra släppa bomben.

Är nu i 8:e veckan och vi (+ underbara vänner förstås) håller tummarna för att det ska gå vägen för en liten ”mini-oss” 😀
Det känns overkligt, det är en skräckblandad förtjusning, det är en Vad-har-vi-gett-oss-in-på?-känsla
Men framförallt så känns det helt rätt, även om vi båda önskar att vi hade varit 10 år yngre 😉
Men livet ser olika ut för oss alla.

Och när helgen skakade oss med oroliga tankar så sa kärleken det där som är så rätt.
”Hur det än går, så är det viktigaste att Vi har varandra”

Så från och med nu kommer det kanske ventileras en del här.
Kommer förhoppningsvis inte att rapportera om fylleslag på ett tag 😉
Men ska redan på fredag till Stockholm för Valborgsfest, för skoj det kan jag ha med mina vänner ändå.

Kunde lika gärna ta bort lösenordet på en gång..

21 comments

  1. Jätte stooooort grattis!! 🙂
    Då hade jag rätt i mina aningar om varför du hade låsta inlägg med rubriken Kära Dagbok, jag anade att du är gravid 🙂
    Är jätte glad för er skull 🙂
    Massa lyckönskningar från mig….Kraaaaaaaaaaaam

  2. Ahaa det var alltså det som var hemligheten 🙂
    Vad roligt vännen för er.
    Ja det var väl bara en tidsfråga så bra som ni har det ihop. Jätte mysigt!

    Massa kramar!

  3. Åh, vad glad jag är för din skull!! Men var det inte detta jag trodde för ett tag sen också? 😉 Du kan då vara hemlighetsfull du å. En massa, massa grattis till dig och sambon och jag håller såklart ALLA tummar och tår för att det kommer gå hur bra som helst!!

    Massa kramar!

  4. Uuuu så pirrigt!

    Grattis!

    Då kan jag gissa att hormonerna gör sig till känna. Tårar trillar lätt av sånt.
    Så spännande!

    Håller båda tummarna att det kommer ut en liten mini framöver!
    Kanske som en liten julklapp?
    Ni får spela mycket musik för Mini där inne så Mini känner sig lugn och trygg :-))

    Kul Kul!

  5. GRATTIS! Har nästan förstått att de låsta inläggen handlat om detta 🙂 Det kommer gå bra ska du se och det är med innerlig glädje och uppriktighet jag skickar gratulationer genom cyberrymden!!!!!

  6. TACK alla fina och underbara!!
    Ja, tummar hålls det här hemma med och hormonsvängningarna är rätt lugna,(lugnet före stormen?)men visst trillar tårar lite lättare 🙂

    Kram på er.

  7. Var tvungen att kolla lite bloggar och se vad som hänt och så läser jag detta!! YES YES, ååå, vad glad jag blir för din skull och er 🙂
    Själv har jag det också toppen om än varken bäbis eller samboskap än, men han finns där hos mig och är hur bra som helst för mig. Och jag lär mig nytt hela tiden, jag har t.ex. lärt mig att han inte slutar att tycka om mig bara för att han blir sur på mig. Det var stort för mig att fatta det…
    Men till dig igen, sjukt roligt och jag önskar er all lycka.
    Kram och ta hand om dig 🙂

    1. Zinnie: Jag funderade faktiskt senast idag på hur det går för dig och kärleken, men då vet vi att det går finfint.:) Kram

  8. ÅÅÅ Zinnie!!! Vad roligt att höra ifrån dig igen och höra att Du har det bra 🙂
    Saknar dig!!
    Ja här händer det grejer minsann 😉
    Kram och ta hand om dig med.

  9. Jösses det var inte en liten bomb du släppte…;=) Grattis och jag ska hålla alla mina tummar så hårt jag bara kan !!

    Fast…jag vet ju att det kommer komma en ännu större bomb…det har jag sagt hela tiden….ha ha ha !

    KRAAAAAAAAAAAM !

Kommentera

