Efter tårar kommer skratt

Att få gråta ut mot en axel på någon som verkligen bryr sig,
Är som en befrielse, en lättnad.

Tänk vad viktigt det är att få ha den där någon att gråta ut hos.

Efteråt kan lugnet komma tillbaka och med det kommer också skrattet.

Lite funderingar så här på söndagen…

10 reaktioner på ”Efter tårar kommer skratt

  1. Hoppas ddet inte är något allvarligt som har hänt utan att det bara är härligt att den där axeln finns om man behöver den.

    Tänker på dig!

    KRAM

  2. Ja den där axeln är guld värd!

    Tänker också och hoppas på att inget allvarligt har hänt!

    Ge axeln en STOR KRAM som tack :-))

    Hoppas möta upp turen till sambon blev bra också!

  3. Att gråta är rening för själen och ännu bättre om man har någon att gråta ut hos.

    Som sagt… hoppas det inte var något allvarligt!

    Kram

  4. Tjena baby !

    Nu är jag tillbaka efter en tids frånvaro och ser att du verkar ha det bra trots lite gråt.

    Det gläder mig (att du verkar ha det bra alltså) !

    Varma kramar!
    /Douglas

  5. Hoppas som de andra att det inte är något allvarligt. Det är jätteviktigt att ha någon att gråta ut mot, det hjälper så mkt. Hoppas du mår bättre nu.
    Stor kram!

  6. Min första tanke är: fy fan vad skönt! Och jag antar att du haft en axel att få gråta ut hos. Min andra tanke är: jag har ingen aning om när jag gjorde det sist och det känns ju faktiskt lite skumt..

    Hoppas att det inte är nåt allvarligt och att du mår bra finaste!!

    Kramar

Kommentera

