Blev en bra dag tillslut

Blev en bra dag.

Tog mig ut i trädgården och fixade därute i sammanlagt mer än 4 timmar.
Powerwalken spar jag tills i morgon 😉

Jag har räfsat/plockat sten från gräsmattan som under all snöskottning hade hamnat långt ifrån grusgången där de hör hemma. Plockat grenar och rensat lite i rabatterna.
Avslutade med att sätta solrosfrön så att de kan få stå i växthuset ett tag 🙂

Har städat och tvättat.
Var nästan på gång att börja putsa fönster, men hejdade mig.
Nån måtta får det va.

Nu ser jag fram emot en kväll i soffan.
Hoppas er söndag har varit bra.

3 reaktioner på ”Blev en bra dag tillslut

  1. Hade tänkt att jag skulle börja rensa i min trädgård, (skulle redan gjort det förra helgen) men det sket sig…kan man säga. Men hoppas på lite ork snart igen! 🙂
    Men visst är det härligt när det är gjort?’
    KRAM

  2. Vad strongt att du faktiskt tog dig ut på fix i trädgården trots att du kände som du gjorde innan. Stort plus till dig! För visst känns det så mycket bättre sen? 🙂 (Och jag är fortfarande lika avundsjuk på att du får pilla och påta i trädgården och landen, hihi!)

    Hoppas båten fört kärleken hem till dig nu, dumma rök!

    Kramar

  3. VVP:
    Superhärligt att skrota i trädgården =)
    Kram

    Billie:
    Ja det fanns inte en chans att jag hade fixat dagen annars. Var tvungen att få dagen att gå.
    Kärleken är hemma, om än för bara några dagar, men jag njuter =)
    Kram

Kommentera

