Å så jobbar vi lite igen..

Ny jobbvecka.
En mycket kort sådan.
Jobbar bara idag och halva dagen i morgon,  sen väntar ny ledighet.

Påskhelgen har varit bra.
Inte så mycket påskfirande, men bra på andra sätt.
Solen i fjällen gav mig fräknar och några timmar har jag fått i skidbacken. 🙂
Nu väntar 6 långa dagar utan kärleken.
Men på torsdag åker jag ner till S och min gudson i Stockholm och sen vidare på fredag till Gotland.
Så jag klagar inte.

Ett vårtecken… ja flera vårtecken blev det igår.
Sommardäck på.
Snödropparna är framme och krokusarnas knoppar finns överallt.
Har en lite vadslagning om vilket datum det är när vi har snöfritt på tomten.
Jag gissar på den 16 april och jag måste säga att det ser mycket lovande ut. Kärleken tror den 20:e och vännen A tror den 2 maj.
Just nu känns det som en stor chans till seger för min del 😀

One comment

  1. Visst är det skönt att få komma bort och vila upp sig lite?? 🙂 Även om jag ser nu att du är väldigt trött efteråt så är det ändå skönt att ha gjort något som man kan se tillbaka på. Åh, fräknar!! Det har jag alltid önskat att jag kunnat få, men jag får väl nöja mig med att jag blir brun 😛

    Hoppas du har det fint på Gotland finaste!

    Kraam

Kommentera

