En bra helg med ett ännu bättre slut

Bjöd hit min svägerska och hennes dotter igår.
Åt tacos, drack vin, pratade och spelade oogachakka (ett spel där du ska sjunga vidare på en låt som motståndaren börjar sjunga på)
Mycket sång och skratt 🙂

Idag blev det en svärmor-dag med lunch och en sväng till IKEA.
Storshoppade värmeljus och lite annat smått och gott som jag omöjligtvis skulle kunna klara mig utan *host,host*

Om en timme är kärleken hemma och jag kommer känna mig hel igen.
Lovely!!  😀

Och i morgon börjar en kortvecka på jobbet.
Påsken är en hygglig helg för oss som bara arbetar vanliga dagar.
För er som måste jobba, så hoppas jag att ni får ett stort påskägg med göttiga saker i.

6 comments

  1. Spelet lät verkligen hur kul som helst =).

    Hoppas nu at veckan går fort så du får en härlig påsk!

    KRAM

  2. Både och här…. ang jobba.
    Ledig hela helgen utom en natt. men det får duga. Men jag gissar att när jag väl ska jobba så känns det buuuh!

    Hopas kärleken är hemma nu och kramtid råder.

    Å Du, tur han bodde nära ett IKEA.
    Tänk så illa om inte ;-))

    Ha det gott!

    PS: Blåkulla i år….?

  3. Jag har smygit här och läst din blogg lite nu och då. Jag gillar den så nu lägger jag till dig i min lista om det är ok?

  4. Vilse:
    Ja Du skulle gilla det =) Finns att köpa på designtorget.
    2 arbetsdagar kvar, sen är det långledigt och påsk. Tjihoo =)
    Kram

    Turtlegirl:
    Hoppas du får en lugn jobbarhelg med många påskägg.
    Blåkulla får klara sig utan mig i år. Jag tänkte åka lite skidor istället =)
    Ha det gott du med.

    emm:
    Tack det samma!!! Kram.

    Anna: Du är Välkommen hit på vilket sätt. Smygit eller smugit går bra båda två 😉 och självklart får du lägga till mig. Hej hej

Kommentera

