I morse när jag gick upp visade termometern -17.

WTF!!
Slog till den och vips visade den +4,5

Mycket bättre start på dagen 🙂

8 reaktioner på ”

  1. Nu vet jag vad du ska få i present nästa gång vi ses ;-).
    KRAM

    Ps. Jag längtar nåt sjukt efter att träffa dig. VIll skratta, prata och vara galen och ute på äventyr med dig!
    Ds

  2. Haha fy vilken chock man skulle fått om man såg -17…Tycker du kan drämma till den ännu fler gånger. Kanske blir det 10 grader varmare för varje smäll ;=) ?

    KRAM!!
    /Douglas

  3. Snygg bild ;-))

    Min termometer visar för varmt när batteriet börjar bli dags att byta.

    Hoppas Du har varmt och gott inne där på egen hand.
    En naturlig värmare värmer alltid bäst men i brist på en sådan så får man ta goa kläder på sig.

    Ha det gott!

  4. Termometern har skött sig fint sen smockan 😉
    Den har hållit sig stadigt över nollan.

    VVP: Jag slängde iväg ett mail… hoppas det var din adress jag hade.

    Kram på er alla.

Kommentera

