Toppenhelg!

Den här helgen har verkligen gått i ett och det har varit full rulle sen i fredags 🙂
Har fått en rejäl dos av det sociala och kan faktiskt till och med längta efter några dagars ensamhet nästa helg.

Men som vanligt i underbara vänners sällskap så har jag haft det toppen.
Att få skratta med dem värmer inombords.
Nästan så att snön smälter omkring mig när jag är ute och går 😀

M sa att hon kunde se på mig hur mycket jag trivdes här och med mitt liv och hon har så rätt.
Det finns ingen annanstans jag hellre skulle vara.

Nu väntar en väldigt lugn och skön söndagskväll.

5 comments

  1. Vad underbart vännen =).
    Jag kan bara hålla med M. Så är det =).

    Njut av din lugna söndagkväll (m taco?)!

    KRam

Kommentera

