Ny vecka, nya möjligheter

Så där,  nu har jag tagit mig hem i snöstormen på oplogad väg.
Då är det extra skönt att komma in i värmen.
Hoppade dagens träning och ärligt talat så känns det som jag redan varit på gymmet efter den här bilfärden. Varenda muskel i kroppen var spänd och jag kände verkligen hur jag sjönk ihop med axlarna när bilen väl stod i garaget.
Jag sparar mig till morgondagens tennis istället.

Efter ett samtal med S i fredagskväll har jag sen kunnat njutit och mått bra i helgen. Kärleken var hemma för en gång skull och vi har haft en toppenhelg 😀
I lördags bjöd vi hit ett par på middag.
Smidde planer om en eventuell gemensam resa + att jag ska träffa henne på fredag och gå och lyssna på hennes man som spelar.
Det ser jag fram emot, hon är supergullig!

Igår blev det en soft söndag med promenad, film och OS.

Känner mig redo för en ny vecka 🙂
Den kommer tex förutom musik på fredag innehålla middag på onsdag hos sambons en vän + åka och titta på pingistävlingar i morgonkväll.
På lördag får jag även besök av ett gäng gamla jobbarkompisar (ev min fd chef med) och det får väl bli pricken över i den här veckan 🙂

4 comments

  1. Skönt att det känns bättre nu.
    Låter som en skön helg och jag gissar Du njöt av att ha sambon hemma. Inte alltför ofta annars.

    Å sen när det kommer till resor så lyser det alltid upp i vardagen :-))

    Pingis…. det var länge sedan jag såg eller spelade.
    Tänker mellanstadiet då.

    Fortsatt go vecka i snöyran… men nu är SOLEN på väg!!!

    Turtlan

  2. Vad glad jag blir att höra att du haft en bra helg trots allt 🙂 Måste ha varit guld värt att få en hel helg med sambon.

    Kram till dig vännen!

Kommentera

