Härlig dag

Vilken härlig dag och vilken toppenhelg jag haft.
Jag njuter för fullt.

Idag kände jag att det är det lilla som gör det.
Solen sken från en knallblå himmel när vi vaknade.
God frukost och sen ut.
Vi skottade bort en si så där 14 ton snö från taken och avslutade det hela med att dricka kaffe, sittandes på en fäll där uppe på taket 🙂

Vi har det bra.

Hur mysigt som helst.

7 reaktioner på ”Härlig dag

  1. Härligt härligt!
    Mysigt sitta där i snön :-))
    Rena träningspasset också.

    Jag ska ta igen denna Alla Hjärtans Helg nästa helg. Det har jag lovat mig till max idag!

    Kram och mys på!

    Turtlan

    PS: Vi har det bra också. Det kan jag inte förneka.

  2. Åh det lät ju supernice ! Även om jag har ganska dåliga minnen från att skotta snö ;=)

    Hjälpte nämligen en granne förut (för läääääänge sedan) med skottning. Han och hans fru var rullstolsbundna. Skottade typ 150000000000000 kubikmeter snö kändes det som. Och sen…tackar han inte ens efteråt !! Hade lust att skotta tillbaka DUBBELT så mycket snö framför deras ingång…ha ha ha.

    Varma kramar!
    /Douglas

  3. Turtelgirl:
    Nog blev det ett träningspass allt… känns i armarna idag =) Men mysigt hade vi det där i solen.
    Snart kan du ta igen din dag med råge.

    Vilse:
    Ja det är verkligen så =) Känns så mycket mer genuint än restaurang, fin mat och Champagne. Det kan ju ”alla” fixa 😉
    Kram

    Douglas:
    Det var supernice =)
    Hahaha jag skulle nog tänka likadant om dina grannar. Kanske inte är för sent än att ge igen? 😉
    Varm kram tillbaka.

    Loppanlej:
    Det var det verkligen =)

  4. Det är just det. Det behövs inget mera när man är så kär och har varandra.. 🙂 Säger bara: aaaah… 🙂 Vad är väl en bal på slottet? 😉

    Kramar

Kommentera

