När ska jag lära mig?

Något att tänka på:

  • Jag är inte 25 längre
  • Att blanda för mycket är aldrig bra
  • Tappa kontrollen över sina ben är ingen höjdare
  • Man får blåmärken av att ramla
  • Blandar man för mycket får man kräkas väldigt mycket dagen efter
  • Ligger man och är bakis måste man ställa in träffar med vännerna

Men oj vilken galen kväll det blev 😀
Kändes ändå som ett bra beslut att åka hem redan ikväll.
Jag och toalettstolen hade ett väldigt intimt förhållande idag och magen tillät ingen föda innan 17.00
Vid det laget var jag ett vrak rent ut sagt.

I morgon ska jag ha en lugn och skön söndag.
God natt!

3 comments

  1. Lät tufft hörru!

    Nä lär sig gör man aldrig.
    Tur nog så kanske blir det lite glesare mellan ”misstagen”….?

Kommentera

