Hemma

Gick upp i morse och ringde för att sjukanmäla mig.
Vem försöker jag att lura egentligen?
Jag är förkyld, huvudet känns som susande bomull och huvudvärken finns hela tiden där på lurpass.

Kärleken gjorde fruktsallad och te med honung åt mig och sen stupade jag i säng och sov nästan 3 timmar till och fler lär det bli under dagens gång.
Stockholmsresan är långt ifrån hotad, här ska det vilas i form 🙂

Pratade med S igår.
Hon är kvar hos sin mamma.
Pratade om livet, om döden, skrattade och grät.
Både hennes mamma och hon själv frågade om jag ville komma på begravningen och det fanns ingen tvekan i mitt svar.
Hennes föräldrar har varit som mina extra-föräldrar under de åren jag bodde i Norrköping och hennes mamma kände jag innan jag lärde känna S.
S  sa att det skulle betyda mycket för dem.
Det är det minsta jag kan göra känner jag.

5 comments

  1. VIll bara säga att jag tänker på dig. På alla fronter. Ska ta hand om dig när du kommer till Sthlm. Förstår om det är tungt för dig just nu.
    KRAM

  2. Åhnej.. Stackare, hoppas verkligen du hinna krya på dig!

    Jättefint av dig att du kommer med på begravningen. Men det är ju också skönt för dig att få en sista stund.

    Stor kram till dig fina och en massa krya på dig!

Kommentera

