Saknaden av mina vänner.

Min första tanke när jag läser kommentarerna är att det verkar finnas ett antal tickande fortplantningsklockor där ute =)
Det måste vibrera om äggstockarna!!!

Min klocka har nog varit för svag för att jag skulle höra den, eller så var den ett måndagsexemplar som aldrig ens har fungerat.
Skulle den börja ticka är frågan om det inte är för sent att komma på det nu?

Igår hamnade jag i en rejäl svacka.
Fick en sån stark längtan efter mina vänner i Stockholm att tårarna rann.
Dumt nog ville jag inte säga något till sambon.
Gömde mig med tårarna rinnande nedför kinderna.
Den utlösande faktorn var ett meddelande från bästa G som undrade om jag vill komma i morgon på gamla jobbets pubkväll.
Vill,vill,vill men jag kan inte blunda för plånbokens innehåll.
Jag får hålla mig till den 5/2 då vi får ta igen det då istället.
Men ush vad tråkigt det kändes =(

8 reaktioner på ”Saknaden av mina vänner.

  1. FÖrstår om det kan kännas ensamt där ute ibland. Vi finns ett samtal bort. Pengar kan fan ställa till det :-(. Men som sagt. Den 5e. DÅ!Imorgon får du dricka vin och tänka på hur kul dert kommer bli då. En klen tröst… jag vet.Det är okej att känna saknad och lesnad.KRam

  2. Ventilera med sambon, han verkar ju vara världens bästa!Bättre att han får veta att du saknar… Förstår dig, det suger att sakna nära och kära.kram

  3. Å jag vet precis hur du känner det!! Då jag flyttade hit till Gbg så hade jag bara sambon, ingen annan. Jag hade ingen att ringa om jag ville hitta på nåt. Just den känslan, att om jag ville göra något som inte sambon ville så var jag tvingad att göra det ensam!Jag har inga problem att hitta på saker på egen hand men att vara tvingad till det…det är ingen höjdare.Hoppas att allt känns lättare med tiden för dig, du vänjer dig vid att inte träffa de gamla vännerna lika ofta plus att du får lite nya!Kram kram

  4. Stor kram! Vänner är det bästa man har och ibland kan man längta ihjäl sig. Och du… min klocka har aldrig ens hickat igång… 😉

  5. Ingen speciell:Ja nog kan pengar vara ett gissel allt. Men jag tänker även på det du sa en gång. Att det kan vara ensamt i en storstad med.Ikväll tar jag ett glas vin framför brasan =)Kram.VVP:Mina vänner har alltid haft en stor plats i mitt liv och det är ett tomrum där just nu. Dax att fylla på det för just såna här stunder.KramHappycat:Pratade med honom om det igår och han är verkligen bäst!! =)KramMetalbruden:Precis så som du skrev är det verkligen.Med tiden hoppas jag också att det dyker upp någon ny vän =)KramGudinnan:Tack så mycket!Loppanlej:Ja vänner är verkligen guld värda!!Hick, hick… nä 😉

Kommentera

