Nej!!

Eftersom det idag känns som jag kanske hade misstagit mig angående den där tanken, så låter jag det va så länge.
Det är ju bra om det är någon mer än jag som vill för att det ska kunna genomföras.
Jag hade nog inte tänkt igenom förslaget så noga jag heller.
Går mer på känslan.

Men kommer tanken upp igen och det tycks bli något så lär jag ventilera det här.
Men inte nu.

Idag är jag trött som f-n men pallrade mig ändå iväg för en genomkörare på gymmet efter jobbet.
Men nu ska jag lägga mig och dåsa på soffan en stund.
Bäst att ställa klockan så jag inte vaknar någon gång i natt.

6 comments

  1. Köpa Hund!!! =DNi ska skaffa ett valp-par som ni kan promenera med på landet, släppa lösa på tomten och som kan sova vid era fötter framför brasan.Sajmån och Tåmass ska de heta :-D.Eller kanske AnnaAnka och Pål hahaha.;-) Kram

Kommentera

