Lite härliga rutiner

Oj vad kvällen kändes kort nu när jag började jobba igen.
19 dagars ledighet har allt satt sina spår.
Men på ett sätt kändes det bra att komma igång igen med både jobb och träning och lite vardagliga Svenssonrutiner =)

6 reaktioner på ”Lite härliga rutiner

  1. Rutiner ger ju trygghet heter det ju.Eller?Vet inte om jag tycker så men det kanske är så?Ha det gott i vardagen!

  2. Turtlegirl:Var nog snarare så att kylan begränsade ledigheten lite och jag kanske började ana en lite rastlöshet eller det att latmasken tog ett rejält tag i mig =)Men vardag behöver ju inte va tråkigt det heller.Ha det gott du med.Fröken Svensson:Ja den långa ledigheten var inte så dum 😉 sen väntar 7 veckors lediget i sommar så jag klagar inte.KramAstriid:Du har så rätt vännen min =)KRAM

  3. Haha det DÄR är det jobbiga med att vara ledig för länge. Jag brukar ofta ha flera semestrar per år. Fast 7 veckor i sommar skulle jag också stå ut med..;=)Kram/Douglas

Kommentera

