Bullmamman är i farten

Vaknade vid nio i morse och drog mig till tio.
Ute var det -25 grader och det var inte direkt något jag hade lust att vara ute i.

Blev bullbak istället och jag tror minsann att jag lyckades flirta med vädret också på en gång, för nu visar temperaturen Bara -15 =)
Så fort jag är klar och fått i mig lite lunch ska det bli en promenad i solskenet.
Behöver väcka kroppen lite inför rivstarten på gymet nästa vecka.

Ikväll lutar det åt att vi åker in till Bishop i ”staden”

Go lördag på er!

8 reaktioner på ”Bullmamman är i farten

  1. Härligt med bullbak! Jag har inte bakat bullar sedan kanelbullens dag (i oktober…) men jag och yngsta dottern svängde ihop några muffins idag i alla fall. :)Kram!

  2. Tänker att det stuper oftast på jäst ang bullbak. Jag menar att när man får inspiration baka så har man ingen jäst hemma.Så ibland är det svårt med spontaniteten tänker jag. Borde ladda upp med torrjäst blir väl svaret?Hoppas bullarna blev goda!!!

Kommentera

