Härlig start på nya året.

Året 2010 har startat på ett fantastiskt sätt. Åkte till Sälen på nyårsdagen och här har det bjudits på en ny härlig bekantskap, för mycket alkohol, lagom med sömn och nu även skidåkning =)
Åker hem på onsdag.

Kan behövas 😉

9 reaktioner på ”Härlig start på nya året.

  1. Låter alldeles fantastiskt :-). Härligt härligt! Nåt att tänka på och minnas nästa vecka när vardagen infunnit sig :-).KRAM

  2. Va kul det låter! Nu blir jag också sugen på att åka skidor! Det vr alldeles för länge sedan jag gjorde det!! Hoppas resan hem gick bra!!!Kram!

  3. Haha jag tillhör lätt skaran som blev sjukt sugen på att åka skidor. Tycker minsann att du får bjuda upp dina bloggisar på en skidweekend nu ;=) !!Kram!/Douglas

  4. Ingen speciell:Sparar alla dessa minnen i en lite ask ;-)Kram kramMetalbruden:Jag njuuuter för fullt =)Astriid:Eller hur!!!Kramar.Velfia:Det var underbart! Jag vill såklart veta allt!! Men det bestämmer du själv.KramFröken Svensson:Det var det =)Falcisen:Inte jag heller egentligen, men jag börjar bli biten.. helt klart =)Gudinnan:Du får ta dig till närmsta backe =)Och tack, resan hem gick bra!Douglas:Ja även den här resan klarade sig alla benen och jag lämnade barnbacken ;-)Hade lätt velat ha alla bloggisar där hos mig på dansgolvet när vi partade loss HahahaKram på dig.

Kommentera

