2009

Året går mot sitt slut och jag letade fram en lista från 2007.

Jag önskar alla mina läsare ett Gott slut men framförallt ett underbart Gott Nytt År!
Vi är redo för 2010 nu, eller hur?


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja, jag förlovade mig =)
Höll du några nyårslöften?
Oj, jag tror inte ens att jag minns vilka löften jag hade tänkt hålla.
Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, men förra året kom lilla a =)
Vilka länder besökte du?
Indien, Spanien och Italien.
Är det något du saknar under 2009 som du vill ha år 2010?
Nej inte i skrivande stund.
Vilket datum från året kommer du alltid att minnas?
16/12 när kärleken sa att vi skulle titta på ringar =) och självklart den 20/12 när vi förlovade oss.
Årets händelse:
Flytten från Stockholm och Nytt jobb
Har du varit sjuk eller skadat dig i år?
Inget allvarligt.
Bästa köpet?
Det var nog min snygga regnjacka och gummistövlarna =)
Vad spenderade du mest pengar på?
Resor
Var du gladare eller mer ledsen i år jämfört med andra år?
Mycket Gladare =)
Vad önskar du att du gjort mer under året?
Träffat min familj på Gotland och sparat pengar.
Vad önskar du att du gjort mindre under året?
Ångrar ingenting.
Blev du kär i år?
Jaaa!!!!
Hur många one-night-stands har du haft i år?
Noll, zero, Nada
Vad gjorde du på din födelsedag?
Då jobbade jag och blev sen firad av sambon och hans familj =)
Finns det något som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
nej det tror jag faktiskt inte.
Vad fick dig att må bra?
Kärleken och mina underbara vänner.
Vem/Vad saknade du?
Min Pappa och sen jag flyttade så blev det de spontana kvällarna med vänner.
De bästa nya människorna du lärt känna under året?
Sambons härliga familj.
Citera en sångtext som summerar ditt år:

"Du ger mig nåt att tro på igen,
Du ger mig nåt att vakna till igen,
Och jag ser, och jag hör,
att här finns en människa som berör.

Som ger mig nå't att tro på,
när regnet faller över mig.
Som ger mig nå't att leva för,
en annan bild av hur kärlek ser ut.

Du är fantastisk, du!
Ja, bara du kan se mig så här.
Du är fantastisk, du!
Att du orkar, att du finns här.
Du är fantastisk Du!"

Många kramar från mig till er!
6 comments

  1. Åååhh… 🙂 Bästaste året ever för dej 😀 Och det där var en riktig fjortismening från mej 😉 Men bara för din skull, haha.Gott nytt år vännen!!Kramar!

  2. Härligt att läsa sammanfattningen.Du verkar vara en av dom få som haft ett amazing 2009! Grattis!!Hoppas ditt 2010 blir ännu bättre!Gott nytt årKRAM

Kommentera

