Bubblande känsla!!!

Det vackra vintervädret fortsätter.

Igår var det -18 när jag gick och la mig. Brrrr, då var det rätt gott att krypa ner under duntäcket =)

Idag tog jag mig ut och fotade lite, men bara liite. Kylan tar kål på händerna när det är nödvändigt att ta av sig vanten för att fota.
Men jag kände att jag ville dela med mig lite av omgivningen.

Annars då?
Jo tack, jag går mest och ler och har en bubblande känsla inom mig. Nästan som att ha druckit en flaska Champagne 🙂

7 reaktioner på ”Bubblande känsla!!!

  1. Words cannot express what I feel for you or your situation. Jag är bara så glad för dig. Jag ler varje gång jag tänker på dig och du ger mig glädje, hopp och tro älskade vän!"Det kommer en tidpunkt i varje kvinnas liv då det krävs Champagne!" – Mae West.Sooo true my darling 😉

Kommentera

